پژوهشکده مغز و شناخت فردیت

پژوهشکده مغز و شناخت فردیت در راستای تولید دانش و گسترش فعالیت ها و دستاوردهای علمی در حوزه علوم اعصاب شناختی و شاخه های مرتبط با آن، بورسیه های پژوهشی و طرح های حمایتی مختلفی را جهت اجرا پروژه های علمی و عملی، ارائه کرده است. دانشجویان و متخصصان می توانند به طرق مختلف عضو پژوهشکده مغز و شناخت فردیت شوند و از امکانات علمی و آزمایشگاهی جهت پیشبرد اهداف و ایده های خود بهره ببرند.

بورسیه های پژوهشی:

بورسیه پژوهشی فردیت به معنای استفاده از تمامی امکانات لابراتوار، فراگیری آموزش های لازم جهت کار با دستگاه ها و تجهیزات، نرم افزارها و به طور کلی ابزارها و روش های مورد نیاز برای به انجام رساندن پروژه، فراگیری نحوه تحلیل و آنالیز داده و درنهایت نگارش مقاله، به صورت کاملا رایگان می باشد.

چه افرادی می توانند از بورسیه پژوهشی استفاده کنند؟

  • رتبه های یک تا پنج کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم شناختی : تنها با ارائه مدارک شناسایی و تأییدیه رتبه
  • رتبه های یک تا پنج کنکور دکتری رشته علوم شناختی: تنها با ارائه مدارک شناسایی و تاییدیه رتبه
  • دانشجویان و متخصصان دارای ایده در رشته علوم شناختی: با ارسال پروپوزال و دریافت تاییدیه از سمت پژوهشکده
  • دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری علوم شناختی در دانشگاه های روزانه: با ارائه توصیه نامه از سمت مدیرگروه یا استاد راهنما

پروژه های پژوهشکده فردیت

یکی از مهم ترین فعالیت های پژوهشکده مغز و شناخت فردیت، اجرا پروژه های علمی و تخصصی نوروساینس توسط دانشجویان و متخصصان آکادمی فردیت می باشد، در طی این طرح جامع و منسجم، تمامی مراحل اجرا پروژه، شامل انتخاب عنوان، فراگیری آموزش های تئوری و عملی، آنالیز داده ها و در نهایت نگارش مقاله و ارسال برای ژورنال های معتبر جهانی، در غالب جلسات آموزشی، زیر نظر دکتر آرش فکری، برگزار می شود. 

دانشجویان و متخصصان می توانند عضو پژوهشکده مغز و شناخت فردیت شوند و پروژه های علمی و تخصصی را با کمک تیم تخصصی فردیت، شروع کرده و به سرانجام برسانند.

چه افرادی می توانند عضو پژوهشکده مغز و شناخت فردیت شوند؟

  • دانشجویان آکادمی فردیت، که دوره های تئوری مربوطه مانند: علوم شناختی، علوم اعصاب شناختی، فلسفه ذهن، مدلسازی شناختی، آمار و روش تحقیق را به طور گذرانده باشند.
  • دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری علوم شناختی در دانشگاه های سراسری 
  • دانشجویان و علاقه مندان که جز هیچ یک از دو دسته بالا نباشند، با کسب نمره قبولی در آزمون جامعی که هر ساله در آکادمی مغز و شناخت فردیت برگزار میشود، می توانند عضو پژوهشکده شوند.

تاکنون بیش از سی عنوان پروژه علمی در پژوهشکده مغز و شناخت فردیت در حال اجرا می باشد، که پس از نگارش و اخذ پذیرش، در همین سایت قرارخواهند گرفت.